سرپرست بیمه سلامت فارس از پرداخت بخشی از مطالبات علوم پزشکی شیراز تا پایان بهمن ماه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صابر فرخی لاریجانی سرپرست بیمه سلامت استان فارس با بیان اینکه هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت فارس از سوی رییس سازمان بیمه سلامت کشور در نظر گرفته شده است، گفت: بخشی از این مبلغ برای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و داروخانه‌های این استان در نظر گرفته شده است که تا پایان بهمن بخشی از بدهی‌ها پرداخت می‌شود.

وی افزود: با توجه به تعداد خدماتی که دانشگاه‌های علوم پزشکی استان به بیمه‌شدگان سلامت ارایه می‌دهند تلاش می‌شود معوقات پرداخت شود تا بیمه‌شدگان سلامت بتوانند بدون دغدغه خدمات درمانی خود را از مراکز معین شده دریافت کنند.

فرخی لاریجانی ادامه داد: در استان فارس دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بیمه شده بیمه سلامت هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به اجرای برنامه پزشک خانواده در فارس، اخذ دارو تجویزی توسط پزشک خانواده از تمام داروخانه‌های خصوصی و دولتی استان امکان‌پذیر است.

صابر فرخی بیان کرد: افرادی که متقاضی تغییر نوع بیمه خود از بیمه سلامت همگانی رایگان به بیمه ایرانیان هستند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت مشخص شده نسبت به تعویض دفترچه خود اقدام کنند.

سرپرست بیمه سلامت استان فارس با بیان اینکه بیمه سلامت در این طرح توانسته تعداد زیادی از افراد بدون بیمه درمانی را تحت پوشش قرار دهد، تصریح کرد: افرادی که تاکنون موفق نشده‌اند از خدمات بیمه پایه سلامت همگانی رایگان استفاده کنند می‌توانند با ثبت نام در سایت اینترنتی:www.bimehsalamat.ir اقدام کنند.
انتهای پیام/ر

اختصاص هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار