معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: بانک ها تمام همت خود را در جهت کمک به واحدهای تجاری و صنعتی استان کرمانشاه به کار بگیرند.

باید بانکها به کمک  واحدهای تجاری و صنعتی بیایندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رحیمی  معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه  گفت: با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی باید بانکها تمام همت خود را در جهت کمک به واحدهای تجاری و صنعتی به کار بگیرند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد؛ با حل مشکلات بتوانیم واحدهای راکد را فعال کنیم و واحدهای فعال نیز بتوانند به فعالیت خود بدون هیچ مشکلی و با خاطری آسوده ادامه دهند.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید دارد لذا ما در این کارگروه از مدیران به ویژه مسئولین بانک ها می خواهیم که همواره نقش خود را در حل مشکلات واحدهای تولیدی در راستای کمک به تولید و افزایش رونق اقتصادی که اشتغال جوانان را به دنیال دارد، ایفا کنند.

وی با اشاره به مشکل یکی از طرح ها که گاوداری صنعتی بود، گفت: زمانی که استان ما نیاز به تولید شیر دارد و ظرفیت های مناسبی در استان هم در این زمینه وجود دارد بنابراین به هیچ عنوان قابل قبول نیست که این واحدها دچار عدم فعالیت مناسب باشند و برای نیاز به تولید شیر از دیگر استان ها واردات داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ز

 

اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید دارد



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.