وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، گفت در ماه میلادی آینده از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواهد خواست تا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد حمایت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری شین‌هوا از رام الله، ریاض المالکی، وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، روز دوشنبه گفت در ماه میلادی آینده از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواهد خواست تا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد حمایت کند.

وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد برای جلب حمایت جامعه بین المللی از مردم فلسطین در مقابل اشغالگری اسرائیل تلاش خواهد کرد.

المالکی خاطرنشان کرد از جامعه بین الملل خواهد خواست به تعهدی که در چارچوب قطعنامه شماره ۲۳۳۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد تقبل کرده است پایبند بماند.

این قطعنامه که شورای امنیت سازمان ملل متحد آن را در دسامبر سال ۲۰۱۶ تصویب کرد به شهرک‌های یهودی نشین در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اشاره دارد.

فلسطینی‌ها از سال ۲۰۱۱ تاکنون در تلاشند که به عنوان عضو کامل شورای امنیت سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شوند. فلسطین از سال ۲۰۱۲ به بعد به عنوان عضو ناظر سازمان ملل متحد پذیرفته شده است.

انتهای پیام/

درخواست فلسطین از شورای امنیت برای عضویت کامل در سازمان ملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
متاسفم برای سازمان ملل
آخرین اخبار