مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تاکنون ۶۵ روستای پلدختر از نعمت گاز بهره‌مند شده اند و با گاز رسانی به دهستان افرینه ۲۰ روستای دیگر این مسیر گازرسانی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غلامرضا لطفعلیان با اشاره به کلنگ زنی طرح گاز رسانی به دهستان افرینه پلدختر افزود: تکمیل این طرح در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۶۵ روستای پلدختر از نعمت گاز بهره‌مند شده اند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل وجود معارض، پیشرفتی در روند اجرای طرح پیشرفتی حاصل نشده بود و پیمانکار اجرایی نیز با تاخیر شروع به اجرای کار کرد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در ادامه گفت: با تغییر پیمانکار و نیاز به ایجاد تغییرات در مسیر خط انتقال گاز منطقه امید است، پیمانکار جدید با سرعت بیشتری طرح را اجرا کند.

وی گفت: برای این طرح اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و امید است با همکاری مردم، سال آینده شاهد روشن شدن مشعل گاز در این منطقه باشیم.

لطفعلیان افزود: با بهره‌برداری از این طرح بیش از یکهزار و ۷۵۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

تا پایان مهرماه ۱۳۹۶، یکهزار و ۱۰۳ روستای لرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند که از این تعداد ۱۱۰ روستا طی سال جاری و در مجموع بیش از ۷۳۰ روستای لرستان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده اند.

انتهای پیام/د

۶۵ روستای پلدختر از نعمت گاز بهره‌مند شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.