رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها زلزله‌زده غرب کشور فاقد کانکس بوده و در زیر چادر زندگی می‌کنند از وزیر کشور خواستار بسیج کردن مدیریت بحران کشور برای پایان دادن به این وضعیت ناخوشایند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ احمد صفری  رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه  روز گذشته رحمانی‌فضلی، وزیر کشور را در دفتر کارش ملاقات کردم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خصوص جزئیات این ملاقات، اضافه کرد: وضعیت حاکم بر زندگی زلزله‌زدگان غرب استان کرمانشاه را تشریح کردم.

وی از وزیر کشور خواست که مدیریت بحران کشور را برای پایان دادن به وضعیت ناخوشایند زلزله‌زدگان بسیج کند و اضافه کرد: هنوز بخشی از این مردم در هوای سرد و طاقت‌فرسا زیر چادر بسر می‌برند و خطراتی جدی جان کودکان و خردسالان را تهدید می‌کند.

صفری ادامه داد: در محل اسکان و تجمع زلزله‌زدگان‌، امکانات اولیه بهداشتی مانند حمام و سرویس‌های بهداشتی به شدت با کمبود روبرو است و مردم از این لحاظ در مضیغه هستند و همچنین مستاجران خانه‌های تخریبی کماکان در بلاتکلیفی قرار دارند.



انتهای پیام/ز

 

تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها زلزله‌زده غرب کشور فاقد کانکس  هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.