اکران 17 فیلم جشنواره فیلم فجر در سینما فلسطین و قدس همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان از اکران 17 فیلم جشنواره فیلم فجر در سینما فلسطین و قدس همدان خبر داد.

اکران 17 فیلم جشنواره فیلم فجر در سینما فلسطین و قدس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان با بیان اینکه حوزه ساخت فیلم اعتبارات هنگفتی را نیاز دارد گفت: فیلم‌سازان تمایلشان بر این است تا آثارشان در جشنواره اکران شود و طبق تفاهم  ارکان فیلم های جشنواره فجردر 3 سانس برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در قرار بر اکران 23 فیلم بود که نهایتا به 17 رسیده و سانس صبح ویژه دانش‌آموزان در نظر گرفته شد.

عبادی عنوان کرد: حدود 13 درصد از اعتبارات بخش فرهنگ را به وزارت فرهنگ و ارشاد تخصیص می دهند و ما باید پاسخگو باشیم وبرای نجات فرهنگ همه باید تلاش کنند.

مدیرکل ارشاد همدان با بیان اینکه از نظر اجرای نمایش‌ها و تعداد نمایشنامه‌ها رتبه 14 را در کشور داشتیم افزود: در جامعه احساس می‌شود که کمتر به موسیقی توجه می‌شود.

عبادی بیان کرد: امسال اجلاس گردشگری آسیایی به میزبانی همدان برگزار می‌شود و دبیرخانه در میراث فرهنگی متمرکز است و هدف این است تا همدان به عنوان استان گردشگری معرفی شود و سیاست حوزه گردشگری این است تا سطح بهره‌وری و استقبال از هتل‌ها را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در جشنواره‌ها میهمانان داخلی و خارجی را در همدان داریم و مشکلی برای پذیرایی استقبال نداریم گفت: از نقدهای رسانه‌ها استقبال می‌کنیم و آن ها را می‌پذیریم ضمن اینکه هدف ما از حمایت رسانه‌ها این است که ارشاد را نقد کنند.

انتهای پیام/ج

اکران 13 فیلم جشنواره فجر درهمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.