رئیس دانشگاه صنعتی همدان:

افتتاح دانشکده فناوریهای نوین بنیاد فرشچیان همزمان با دهه فجر

رئیس دانشگاه صنعتی همدان از افتتاح نخستین دانشکده فناوریهای نوین بنیاد فرشچیان در ایام دهه فجر در دانشگاه صنعتی همدان خبر داد.

افتتاح دانشکده فناوریهای نوین بنیاد فرشچیان همزمان با دهه فجر به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،نیلی رئیس دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به ساخت نخستین دانشکده فناوریهای نوین بنیاد فرشچیان در همدان، گفت : با توجه به نیاز ضروری دانشجویان ، شورای فنی عملیات اجرایی را احیا کرد و بنیاد فرشچیان اظهار تمایل کرد تا دانشکده را با کمک بیش از ۳و نیم میلیارد تومانی تکمیل کند.

وی افزود : صنعت استان در حال پیشرفت و توسعه است بنابراین لازم بود مرکز پیشرفته ای وجود داشته باشد که بتواند نیازهای پژوهشی را پاسخگو باشد و این آزمایشگاه به شکل جامع استانی در دسترس پژوهشگران است.

نیلی به طرح های اجرا شده در این دانشکده پرداخت و گفت: ۱۰ دستگاه تکنولوژیهای برتر در آزمایشگاه مرکزی این دانشکده نصب شده است که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

وی با بین اینکه در سال ۹۰ قرارداد این دانشکده بسته شده  است، خاطر نشان کرد: متاسفانه  این طرح تا سال ۹۳ تنها ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت است.

رئیس دانگاه صنعتی همدان با بیان اینکه این دانشکده ۶۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و در شش طبقه ساخته می شود، بیان کرد: مجموعا ده و نیم میلیارد تومان برای ساخت دانشکده هزینه شده است و دویست میلیون تومان برای تجهیزات دیگر هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

افتتاح دانشکده فناوریهای نوین بنیاد فرشچیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار