معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول از اجرای طرح انتقال شبکه گاز از لالی به شرق دزفول با صرف 710 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین پوررکنی، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول با اشاره به اجرای طرح انتقال شبکه گاز از لالی به دزفول اظهار داشت: با اجرای این طرح گازرسانی که از شهر سالند در بخش کوهستانی سردشت دزفول عبور می کند کار واگذاری انشعاب گاز به ساکنان روستاهای بخش سردشت دزفول در حال انجام است.

وی اجرای گازرسانی به روستاهای بخش کوهستانی سردشت دزفول را اقدامی جهادی از سوی دولت عنوان و تصریح کرد: این طرح بزرگ گازرسانی در آئینی با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

پوررکنی در ادامه افزود: با تلاش صورت گرفته برای نخستین بار، 3 استان کشور به عنوان پایلوت انتخاب شدند تا ارزش افزوده به روستاهایی که دهیاری ندارند واگذار شود که استان خوزستان نیز جزء استان های پایلوت است.

معاون امور عمرانی فرمانداری دزفول اذعان داشت: با اجرای این طرح ابتدا روستاهای فاقد دهیاری بخش شهیون و سپس روستاهای بخش سردشت از ارزش افزوده بهره مند می شوند تا از محل اعتبارات ارزش افزوده طرح های عمرانی در مناطق روستایی اجرا گردد.

این مقام مسئول بیان کرد: با جذب این ردیف اعتبار طرح هایی چون بهسازی روستاها، جمع آوری آب های سطحی، نصب آب نما و دیگر اقدامات عمرانی در روستاها شهیون و سردشت که فاقد دهیاری می باشند اجرا می شود که گام مثبتی در محرومیت زدایی از این مناطق خواهد بود.

انتهای پیام/گ

طرح انتقال شبکه گاز به شرق دزفول با اعتبار میلیاردی اجرا شد

برچسب ها: گاز ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.