فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه در دهه فجر در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج صدا و سیمای مرکز فارس با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر و رئیس صدا و سیمای استان فارس برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۱۵۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت این دهه پُر افتخار با مدیریت نواحی بسیج در سراسر استان فارس برگزار می‌شوند.

وی در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر گفت: دوازدهم فروردین سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و دهه فجر مظهر ایستادگی ملت ایران در مقابل رژیم پهلوی تا دستیابی به پیروزی است، بیست و دوم بهمن نیز سالروز شکست پیکره طاغوت زمان به دست ملت انقلابی ایران است.

سردار غیاثی با بیان اینکه ایمان به خدا و پیوند ناگسستنی مردم با رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست آمریکا و بیگانگان را از سرزمین ایران کوتاه کرد، سرآغاز زنجیره شکست‌های آمریکا و استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا و جهان شد و فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت را در امت اسلام احیاء کرد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ یک دهه سرشار از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: محفوظ نگهداشتن مستندات تاریخی دوران باشکوه مبارزات انقلابی ملت ایران از خدشه نیازمند یک حرکت فرهنگی و رسانه‌ای مستمر و تولید محتوای انقلابی است که بخش اعظم این مسئولیت بر دوش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت ساخت مستند، فیلم و سریال‌های فاخر با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر، گفت: نسل امروز بیش از گذشته تحت تاثیر تولیدات رسانه‌ای قرار می‌گیرد و بهترین ابزار برای معرفی انقلاب اسلامی نیز رسانه است، بنابراین نقش رسانه ملی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی در دوران حاضر بسیار مهم و تاثیرگذار است.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه بسیج صدا و سیما مظهر روحیه انقلابی و جهادی در رسانه ملی است، بیان کرد: بسیج صدا و سیما نقش اصلی را در هدایتگری و حمایت از هنرمندان متعهد انقلابی ایفا می‌کند و این مجموعه باید تلاش کند روحیه بسیجی و محتوای انقلابی در مراکز تصمیم گیری و تولیدات سازمان صدا و سیما بیش از پیش نِمود پیدا کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و اهمیت ترویج فرهنگِ سَبکِ زندگی فاطمی در جامعه ایران، گفت: زندگی حضرت فاطمه (س) می‌تواند به عنوان شایسته‌ترین الگوی زنان مومنِ مسلمان و یکی از منابع مهم فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) مورد استفاده تهیه‌کنندگان برنامه‌های صدا و سیما به ویژه بخش‌های مرتبط با خانواده ایرانی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در دست گرفتن فضای رسانه‌ای نقطه تمرکز و محور تلاش‌های اتاق فکر دشمنان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌های فاخر با در نظر گرفتن حداکثر کیفیت و بهره‌گیری از دانش روز و هنرمندان متعهد انقلابی می‌تواند اِقبال نسل نوجوان و جوان کشور را به رسانه ملی و مطبوعات داخلی ارتقاء دهد.

سردار غیاثی با بیان اینکه صدا و سیما و اصحاب رسانه در خط مُقدم مقابله با توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی نقش‌آفرینی می‌کنند، خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیما و هنرمندان دو نهاد و قشر تاثیرگذار بر جامعه ایران به ویژه نسل آینده کشور هستند و یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی در پروژه نفوذ تاثیرگذاری بر این نهاد و قشر است.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه پاسداران به عنوان فرزندان انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب اسلامی و ملت ایران دارند، گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۱۵۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت این دهه پُر افتخار با مدیریت نواحی بسیج در سراسر استان فارس برگزار می‌شوند.

سردار غیاثی با بیان اینکه همکاری و تعامل سپاه فجر و صدا و سیمای فارس در سطح بسیار خوبی قرار دارد، اظهار کرد: بسیج سازمان صدا و سیما شاخصه‌های برنامه ترازِ انقلاب اسلامی را برای اهالی فرهنگ و هنر تبیین کند و از هیچ کوششی برای حمایت از آثار و هنرمندان انقلابی و بسیجی دریغ نکند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به هجمه گسترده رسانه‌های صهیونیستی به انقلاب اسلامی، تصریح کرد: معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و موفقیت‌های بزرگ ملت ایران در چهار دهه اخیر رسالت مهم رسانه‌ها و مطبوعات به ویژه صدا و سیماست و دهه فجر بهترین فرصت برای پرداختن به این موضوع است.
انتهای پیام/ر

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج صدا و سیمای مرکز فارس

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار