سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما در همه بازی ها به دنبال 3 امتیاز هستیم و امروز متاسفانه نمایش خوبی نداشتیم.

افاضلی : نفت امروز نمایش خوبی نداشت / در همه بازی ها برای 3 امتیاز به میدان می رویمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره بازی مقابل پیکان گفت: بازی بسیار سختی داشتیم زیرا شرایط تمرینی خوبی نداشتیم و تمام هفته را در سالن تمرین کردیم. همچنین ما به تازگی کارمان را آغاز کرده ایم و نیاز داریم که کارهایمان را دوره کنیم. 

سرمربی نفت ادامه داد: تلاش می کنیم شرایطمان در جدول را بهتر کنیم و در هر بازی ما به دنبال 3 امتیاز هستیم و برای همین از بازی امروز راضی نیستم ما باید تلاش کنیم در حمله و دفاع بهتر باشیم. 

او افزود: در مجموع از عملکرد تیمم راضی نیستم و ما پس از گلی که زدیم بی سازمان شدیم. بازیکنان ما انرژی زیادی می گذارند زیرا تیم ما پیش فصل نداشته است ما نمی توانیم هم کار تاکتیکی داشته باشیم و هم کار بدنی. تصور می کنم زمین در پنالتی نخست نقش داشت و امیدوارم شرایط زمین بهتر شود. 

سرمربی نفت تهران درباره برخی مسائل حاشیه ای گفت: از شما خبرنگاران خواهش می کنم برخی مسائل را پیگیری کنید  تا این گونه مسائل در فوتبال باب نشود. 

افاضلی درباره داوری بازی گفت : اجازه بدهید در این زمینه صحبتی نکنم زیرا امروز روز مهمی برای این داور بود و نماینده ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دیدن آمده بود. داور استرس زیادی داشت و در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود اما امیدوارم این گونه داوران را برای ما نگذارند و برای دیگر بازی ها انتخاب کنند. 

انتهای پیام / 

اظهارات سرمربی تیم فوتبال نفت تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار