مهاجم الجزایری لسترسیتی پس از این که در فصل نقل و انتقالات ماه ژانویه موفق به ترک این تیم نشد،دست به اعتصاب زده است.

 به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ریاض محرز ستاره الجزایری لسترسیتی که تمایل داشت در فصل نقل و انتقالات زمستانی به منچسترسیتی بپیوندد، از این که خواسته اش محقق نشد دست به اعتصاب زده و از حضور در تمرینات تیم خود خودداری کرد.
به نوشته مارکا، محرز پس از این که رویای خود مبنی بر پیوستن به منچستر سیتی را در روز آخر نقل و انتقالات ژانویه بر باد رفته دید، در برابر باشگاه خود به طغیان و سرکشی رو آورده است.
با وجود این که محرز این هفته تقاضای انتقال به منچسترسیتی را به سران لستر ارائه کرده بود،اما این باشگاه پیشنهاد سیتیزن ها را نپذیرفت تا محرز عملا در لستر ماندنی شود.
طبق گزارش های رسانه های انگلیسی،ملی پوش الجزایری لستر "افسرده" شده است و مایل است در اعتصاب به سر ببرد، زیرا تمام تلاش هایش برای اعمال فشار برای انتقال به سیتی بی ثمر بوده است.


بهترین بازیکن فصل 2016-2015 لیگ برتر، روز سه شنبه در تمرینات تیمش شرکت نکرد و روز چهارشنبه نیز در بازی مقابل اورتون که لستر 2-1 شکست خورد،بازی نکرد.
با وجود اینکه بازار نقل و انتقالات بسته شده و محرز باید باقیمانده فصل را در «ایست میدلندز» بماند ، اما او هنوز تمرد می کند.
 این بازیکن روز پنج شنبه مجددا حاضر نشد در تمرینات لستر حاضر شود و اسکای اسپورت ادعا کرده است که به دلیل این که درخواست او برای ترک لستر برای چهارمین فصل متوالی نادیده گرفته شده ، این بازیکن «افسرده شده است و قدرت فوتبال بازی کردن ندارد».


در آخرین روز نقل و انتقالات ژانویه ،پیشنهاد 74 میلیون یورویی من سیتی به همراه یک بازیکن،از سوی لستر رد شد.آنها برای انتقال مهاجم خود 108 میلیون یورو مطالبه کرده بودند.

انتهای پیام/


محرز، یاغی لسترسیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار