سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما آینده روشنی دارد چرا که توان تیم ما بیش از این‌ها است.

ابراهیم زاده: تیم سپاهان آینده روشنی دارد/ صحبتی از سقوط به لیگ پایین تر مطرح نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: خیلی صادقانه حرف می‌زنم. فوتبال را امروز 2 بخش می‌کنم. یک بخش 2 گلی بود که پرسپولیس زد و پیروز شد و با توجه به تمام مشکلات  بازیکنانم فوتبال خوبی انجام دادند و بازیکنان شرح وظایف خود را به خوبی انجام دادند. حتی به تیرک دروزاه حریف هم زدیم، اما با اعتراض به داوری تمرکزمان را از دست دادیم. آینده روشنی داریم، چون توان سپاهان بیش از این‌ها است.

او درباره اینکه آینده تیم سپاهان را چطور می‌بیند گفت: همه صحبت از سختی کار می‌کنند. کار سخت است، اما مردانی که کار می‌کنند باید بدانند در سختی چطور کار کنند. ما اعتقاد داریم که می‌توانیم موفق شویم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه آیا کارش راحت است، بیان کرد: من در سوال قبلی به این موضوع جواب دادم. کار سخت است، اما تلاش می‌کنیم روند خودمان را پیدا کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش مقابل پرسپولیس باز بازی کرد و بسته کار نکرد، گفت: شما فکر می‌کنید ما باز بازی کردیم؟ ما سعی نکردیم باز بازی کنیم بلکه جمع بازی کردیم. جزء شروع بازی، بقیه مسیر‌های حمله حریف را قطع می‌کردیم. گل دوم هم روی یک ارسال بود و تمرکز بازیکنان ما روی دروازه بانمان بود. ما باز بازی نکردیم. پرسپولیس بسته بازی می‌کرد و با پرتاب‌های بلند بیرانوند و ضربات حسینی باز می‌شد تا ضدحمله بزند. ممکن است یک جا‌هایی که زمان کوتاهی داشتیم، بازیکنان اشتباهاتی داشته باشند، اما دنبال باز بازی کردن نبودیم. بیشتر باید شادابی را به تیممان برگردانیم.

ابراهیم زاده درباره احتمال اضافه شدن یک روانشناس به تیمش و اضافه شدن یاوری به عنوان مشاور و اینکه تیمش گزینه سقوط است، تصریح کرد: به سقوط فکر نمی‌کنیم. از تمام نیرو‌ها سعی می‌کنیم استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم. کسانی که سپاهانی و شاهینی بوده‌اند، دوست دارند به تیم کمک کنند. یاوری به ما کمک می‌کنند. اکنون کار‌ها تخصصی شده است. درست است که همه مربیان می‌توانند در بخش روانی کار کنند، اما فکر می‌کنم می‌توان یک فرد را آورد که به ما در این زمینه کمک کند. صحبتی از سقوط نیست. کار سخت است و همه باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات ابراهیم زاده درباره شکست برابر پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار