مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر امروز در سالن شماره ۲ پردیس سینما تک یزد برگزار شد.

 رئیس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  از اکران ۱۴ فیلم سینمایی، یک انیمیشن و ۵ فیلم در حوزه کودک و نوجوان در دو سالن اصلی سینما تک و جام جم در ۳ سانس ساعت ۱۰ صبح، ۱۸ و ۲۰ شب از ۱۳ تا ۲۳ خبر دادو گفت: در مجموع برای هر فیلم سه نوبت اکران وجود دارد.

فهیمه سهیلی راد در ادامه افزود: سانس ۱۰ صبح به فیلم‌های کودک و نوجوان اختصاص دارد که به جز یک فیلم مابقی فیلم‌ها رایگان اکران می‌شود.

وی هم چنین افزود: برای ایجاد شور و نشاط میان دانش آموزان فیلم‌های جشنواره در مدارس نیز پخش می شود.

رئیس اداره امور سینمایی استان بیان کرد: بلیط جشنواره نیز به صورت اینترنتی پیش فروش شده و اکنون نیز در گیشه‌های سینما به فروش میرسد.

سهیلی هم چنین افزود: تبلیغات مراسم و زمان اکران فیلم‌ها به صورت محیطی، در فضای مجازی، کانال‌ها و هم چنین کانال سینما انجام شده و تا پایان نیز ادامه دارد.

در پایان مراسم افتتاحیه جشنواره فجر در یزد از طاهر پیشوایی صدا بردار، فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا که در جشنواره امسال اکران می شود، با اهدای لوح تقدیر شد.

در سومین دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان یزد فیلم‌هایی مانند به وقت شام، دارکوب، مغز‌های کوچک زنگ زده و سو تفاهم اکران می شود که استقبال هنردوستان و مردم یزد از اکران این فیلم‌ها اعتبار بیش از پیشی به هنر سینمای یزد می‌بخشد.

انتهای پیام/ص

اکران فیلم های جشنواره فجر در یزد

برچسب ها: جشنواره فجر ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار