با بسته ورزشی شنبه 14 بهمن ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، آغاز اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در سیرجان، کرمان میزبان رقابت های والیبال لیگ دسته اول کشور، سیرجان میزبان مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ دسته اول، راهیابی تیم های برتر به مرحله پلی آف رقابت های لیگ بسکتبال کرمان، برگزاری آزمون دوره 243 ارتقای کمربند قرمز تا دان 2 در کرمان و برگزاری کمپ تمرینی ـ آموزشی اسکیت در بم پیگیری شده است.

 

* آغاز اردوی تیم ملی نوجوانان در سیرجان

اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان از امروز به مدت یک هفته در سیرجان آغاز شد.

با هماهنگی صورت گرفته با باشگاه گل گهر، تیم ملی نوجوانان وارد سیرجان شد و اردوی یک هفته ای خود را در این شهرستان آغاز کرد.

در این اردو تیم ملی نوجوانان در دو بازی تدارکاتی روزهای یکشنبه و سه شنبه به ترتیب مقابل تیم های جوانان و نوجوانان گل گهر قرار می گیرد.

 ۴ بازیکن سیرجانی نیز در این اردو در کنار ملی پوشان نوجوان تمرین می کنند.

عباس چمنیان هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده دارد.

 

* کرمان میزبان رقابت های والیبال لیگ دسته اول کشور

کرمان میزبان دور برگشت مسابقات والیبال لیگ دسته اول بانوان کشور شد.

پس از انجام دور رفت این مسابقات در شهر یزد، از طرف سازمان لیگ، باشگاه لاستیک بارز کرمان به عنوان میزبان دور برگشت مسابقات بانوان انتخاب شد .

این مسابقات با حمایت هیئت والیبال استان کرمان، از تاریخ 15 بهمن ماه رسما آغاز خواهد شد .

رقابت ها با حضور تیم های لاستیک بارز کرمان، شهرداری سمنان، ترمه دستجردی یزد، ذوب فلزات اصفهان و مهشیدکنگان بوشهر در سالن رشید فرخی واقع در چهارراه کار، خیابان فیروزآباد، کوچه شماره 4 برگزار می شود.

 

* راهیابی تیم های برتر به مرحله پلی آف رقابت های لیگ بسکتبال کرمان

پس از اتمام دور مقدماتی مسابقات لیگ بسکتبال شهرستان کرمان چهار تیم اول جدول به دور حذفی (پلی آف) راه یافتند.

باتوجه به جدول در دور پلی آف که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، بر این اساس، تیم های آیدین برگر و شهید حسینی پور در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و تیم های دانشگاه نگین و پیشکسوتان نوین نیز به مصاف با یکدیگر می روند.

 

* سیرجان میزبان مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ دسته اول

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور به میزبانی هیئت والیبال سیرجان برگزار می شود.

این دوره از رقابت ها در دو گروه چهار تیمی به صورت رسمی از روز یکشنبه پانزدهم بهمن جاری در محل سالن چند منظوره مجموعه ورزشی گل گهر  آغاز می شود و روز جمعه پایان می یابد.

یادآور می شود: این مسابقات با حمایت های اداره ورزش و جوانان سیرجان، هیئت والیبال استان و باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر  برگزار می شود.

 

* برگزاری آزمون دوره 243 ارتقای کمربند قرمز تا دان 2 در کرمان

آزمون دوره 243 ارتقای کمربند قرمز تا دان 2 با حضور بیش از 200 شرکت کننده از سراسر کشور در دو بخش دختران و پسران در خانه تکواندو کرمان برگزار شد.

آزمون ارتقای کمربند قرمز تا وان 2 کشوری به منظور ارتقای کمربند هنرجویان استان کرمان با حضور 73 شرکت کننده در بخش بانوان و 138 شرکت کننده در بخش آقایان زیر نظر کمیته آزمون استان و فدراسیون تکواندو برگزار و در نهایت نتایج زیر حاصل شد:

در بخش بانوان تعداد 72 نفر موفق به اخذ کمربند با درجه بالاتر و در بخش آقایان تعداد 136 نفر موفق به کسب نمره قبولی و دریافت کمربند بالاتر شدند.

 

* برگزاری کمپ تمرینی ـ آموزشی اسکیت در بم

‍ دومین مرحله کمپ تمرینی ـ آموزشی اسکیت همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در بم برگزار شد.

دومین کمپ تمرینی ـ آموزشی اسکیت با حضور ابوالفضل مجیدی، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران و صالح پلاشی مربی درجه یک و دارنده گواهینامه بدنسازی اسکیت طى روزهاى 12 و 13 بهمن جاری برگزار شد .

کرمشاهی، رئیس هیئت اسکیت شهرستان بم با اشاره به اینکه این کمپ به همت خانم فاضل زاده مؤسس باشگاه آریا اسکیت و از مربیان خوش آتیه این شهرستان برگزار شده است، هدف از برگزاری چنین دوره هایی را ارتقای سطح مهارتی ورزشکاران این رشته در سطح شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: تلاش مى شود بعد از این با فراهم کردن زمینه هاى آموزش علمى و استفاده از مدرسان نخبه، شاهد پیشرفت سریع اسکیت سواران شهرستان بم در سطح استان و کشور باشیم.

یادآور می شود: دومین مرحله کمپ تمرینی ـ آموزشی اسکیت توسط باشگاه آریا اسکیت شهرستان بم با همکاری هیأت اسکیت این شهرستان، برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار