رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: تعهد و تخصص زمینه ساز ارتقاء دانشگاهاست و باید با نقض سازنده به رفع مشکلات دانشگاه‌ها بپردازیم.

تعهد و تخصص زمینه ساز ارتقاء دانشگاه‌هابه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد کمالی رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در کارگاه دانش افزایی استادان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: کارگاه های دانش افزایی فرصتی را برای مشارکت فعالان و نقض سازنده اساتید ایجاد می‌کند که با نقض سازنده می توانیم در رفع کمبودها موثر باشیم.

وی در جمع حدود 70 تن از استادان رشته های توانبخشی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی است که باید روی موضوع تعهد و تخصص که 2  بال همیشگی پیشرفت هستند کار کنیم تا با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در گام اول به خودمان و سپس به ارتقاء دانشگاه و جامعه بیاندیشیم.

کمالی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری به لزوم سیانت ارزش‌های انقلابی، حفظ روحیه انقلابی و انقلابی عمل کردن در برهه کنونی تاکید کرد و افزود: علی رغم تلاش های فراوان هنوز کمبود هایی داریم اما انقلابی بودن شاخصه ای است که به نقد می پردازد و باید با نقض سازنده اوضاع بهتری را ایجاد کنیم.

وی افزود: هیچ جامعه‌ای بدون نقد رشد نمی‌کند و همانطور که پژوهش جوهره علم است نقد سازنده موجب رفع کاستی‌ها و رشد جوامع دانشگاهی می‌شود.

وی اظهار کرد: در کارگاه دانش افزایی امید است تا با ایجاد فضایی برای نقد سازنده و کسب دانش و معرفت بیشتر شاهد نتایج مطلوبی باشیم که فواید آن به ارتقاء دانشگاه و جامعه بیاندیشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار