رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران گفت: متاسفانه در نظام‌های رتبه بندی بين المللی، جايگاه مطمئنی نداريم بايد تلاش كنيم تا بتوانیم جایگاه کسب کنیم.

پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی جایگاه بین المللی مطلوبی در کشور کسب کندمهدی نکومنش رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر دغدغه اصلی ما تمركز نيروهای پژوهشگاه بر عناوین تخصصی مختلف است؛ در واقع پژوهشگاه بايد بتواند خط و مسير پیشرفت وخودکفایی را پيدا و در جهات مختلف حرکت کند.

وی ادامه داد: ما در نظام‌های رتبه بندی بين المللی جايگاه مطلوبی نداريم و بايد در این زمینه بيشتر تلاش کنیم تا بتوانیم رتبه و جایگاه بین المللی مطلوبی در دنیا کسب کنیم.

رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران اظهار داشت: متاسفانه ما در ارتباط با صنعت و اجرای طرح‌های صنعتی در كشور با مشكلات زيادی مواجه هستیم.  در نظام‌های رتبه بندی بين المللی جايگاه مطمئنی نداريم بايد تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم رتبه و جایگاه بین المللی مطلوبی کسب کنیم.

نکومنش افزود: ما بايد با صنايع خارجی و پژوهشی همكاری كنيم تا صنايع داخلی بتوانند از توانمندی‌های بین‌المللی استفاده كنند، در تلاشیم با حرکتی جدی به سمت کسب جایگاه مناسب در زمینه پتروشیمی، گام‌ بلندی برداریم.

فعالیت شرکت‌های دانش بنیان راه نجات از رکود اقتصادی

وی اضافه کرد: بررسی‌های انجام شده نشان داد که برخی از شرکت‌های دانش بنیان در رکود اقتصادی رشد کردند، بنابراین ما به دنبال تولید محصولات دانش بنیان حرکت کردیم.

نکومنش اضافه کرد: همه تلاش اعضاء هيئت علمی اعتلای جايگاه علمی و كسب رتبه های برتر است و اين افتخارات با پرورش دانشجو مهارتی، ارتباط با صنعت و پروژه های صنعتی بدست می آيد و برای رسیدن به اين مهم بايد برنامه ريزی كرد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار