هفته بیست و سوم رقابتهای سری آ ایتالیا، از ساعت 17 و 30 دقیقه با برگزاری پنج دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته بیست و سوم رقابتهای سری آ ایتالیا، از ساعت 17 و 30 دقیقه با برگزاری پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدارها ، یوونتوس حریفش را گلباران کرد اما میلان پس از سه برد متوالی متوقف شد.

تیم یوونتوس در شبی که چندین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در خانه میزبان ساسولو بود که موفق شد با هفت گل این تیم را در هم بکوبد. یووه در این مسابقه در همان نیمه نخست کار را تمام کرد و چهار گل به ثمر رساند. ساندرو ( 9) ، پیانیچ (38)، سامی خدیرا (24 و 27) گلزنان یووه در این مسابقه بودند. در نیمه دوم نیز گونزالو هیگواین در دقایق 63 ، 74 و 83 سه گل به ثمر رساند و با هتریش یوونتوس را به بهترین پیروزی فصلش رساند.این نخستین هت تریک ال پیپیتا در دوران حضورش در یووه بود.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با این برد 59 امتیازی شدند و صدر جدول را موقتاً از ناپولی گرفتند.

در مسابقه دیگر میلان در دیداری خارج از خانه برابر اودینزه تن به تساوی یک بر یک داد. سوسو در دقیقه 9 روسونری را پیش انداخت اما اشتباه دوناروما در دفع توپ روی سانتر بازیکن اودینزه در دقیقه 76 باعث شد تا توپ پس از برخورد به دستش وارد دروازه خودشان شود تا شاگردان گتوزو پس اس سه پیروزی پیاپی متوقف شوند.

میلان که از دقیقه 68 با اخراج کالابریا 10 نفره به بازی ادامه می داد با این تساوی 35 امتیازی شد و به رتبه هشتم سقوط کرد. اودینزه نیز با 33 امتیاز پشت سر این تیم در رتبه نهم قرار دارد.

در سه دیدار دیگر هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آتالانتا یک - کیه‌وو ورونا صفر

بولونیا یک - فیورنتینا 2

کالیاری 2 - اسپال صفر

همچنین از ساعت23 و 15 دقیقه امشب، بنونتو میزبان ناپولی است.

انتهای پیام/

پیروزی پرگل یوونتوس و توقف میلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار