مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از افت قدی دانش آموزان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش به تنهایی متولی تمام امور مربوط به کودکان و فرزندان نیست؛ همه سازمان و نهادها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی  با اشاره به افت قدی دانش آموزان افزود: در روز جشن شکوفه ها وقتی به قد و قیافه دانش آموزان اول ابتدایی نگاه می کردم واقعا حسرت می خورد چون از نظر فیزیکی افت کرده اند؛ نسل ایرانی همیشه پهلوان، قهرمان و رشید بوده اند ولی امروزه دائما مشکلات جسمی دانش آموزان افزایش پیدا می کند.

تقی زاده تاکید داشت:  وقتی دانش آموزان ما از نظر جسمی و فیزیکی مشکل داشته باشند، نمی توانند در فعالیت های پرورشی و تربیتی موفق باشند و برگزاری جشنواره قطبی و استانی قرآن، عترت و نماز و همچنین توسعه زیرساخت های ورزش دانش آموزی دو دستور کار این جلسه هستند که امیدوارم راهکار برای توسعه آنها پیدا کنیم.

خادم علی تهذیبی، معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: اعتقاد داریم که سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری در زمینه قهرمانی است، لذا آمادگی همکاری تنگاتنگ را داریم و اماکن ورزشی شهرها را صبح و روستاها نیز ظهر در اختیار آن ها قرار می دهیم.

وی افزود: ۴۱۹ مکان ورزشی در سطح استان فعال  است که آمادگی همکاری با آموزش و پرورش برای تقویت حوزه تربیت بدنی دانش آموزان را داریم.

انتهای پیام/م

قد دانش آموزان خوزستانی افت کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.