حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی گفت: هیچ قشری به اندازه دانشجویان در مسئله ازدواج موفقیت نداشته است، زیرا دانشجویان هم می‌فهمند و هم محیط دانشگاه روی رفتار آن‌ها موثر است.

دانشجویان، موفق‌ترین قشر در ازدواج به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی در مراسم افتتاحیه ازدواج دانشجویی پنجمین کاروان "همسفر تا بهشت" گفت: در زندگی مسئله انتخاب ، بسیار مهم است و علت موفقیت ازدواج دانشجویی این است که زوجین در شرایط آگاهانه همسر خود را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: هیچ قشری به اندازه دانشجویان در مسئله ازدواج موفقیت نداشته است، زیرا دانشجویان هم فهیمند و هم محیط دانشگاه روی رفتار آن‌ها موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی معاون ارتباطات و تبلیغات آستان قدس هم در این مراسم گفت: قبل از آن که در زندگی رفتار دینی را سرلوحه کار قرار دهیم باید اخلاق دینی را بروز دهیم. عدم توجه به این نکته باعث شده با وجود خواندن نماز اول وقت، زیارت و دعا کردن اثرات آن در زندگی ما کمرنگ باشد.

وی با اشاره به این که همه مسائل را نمی‌توان با قانون حل کرد افزود: اگر اخلاق وجود نداشته باشد، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و زندگی دچار مشکلات زیادی می‌شود.

انتهای پیام// ز.‌ی


سخنرانی معاون ارتباطات و تبلیغات آستان قدس رضوی در مراسم ازدواج دانشجویی همسفر تابهشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.