برگزاری همایش بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی درسنندج

همایش بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اصناف و بازاریان سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛همایش بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور اصناف، بازاریان و مدیران بخش خصوصی و دولتی در سنندج برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان در این همایش گفت: دوری از کارهایی که بین مردم و نظام فاصله می‌اندازد، بزرگترین خدمت به نظام است.

محمد دره‌وزمی افزود: استقلال اقتصادی و سیاسی امروز کشور مورد افتخار همه گروه‌هااست و هراندازه در زمینه تولیدمحوری و تولیدگرایی تلاش کنیم در تحقق کامل استقلال کمک کرده و از وابستگی نجات یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و رونق تولید، حمایت از ایجاد اشتغال استف بیان کرد: وظیفه همه ما برای حمایت و بزرگداشت از این انقلاب حمایت از تولید و اشتغال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسع منابع انسانی استانداری کردستان نیز در این همایش گفت: مردم مدین و انقلابی کردستان همپای این همه ملت یاد این ایام را گرامی می داریم.

فیروزی با بیان اینکه دین اسلام، دین وحدت و برابری و برادری است، افزود: اسلام محور همه حرکت های مردم در بهمن 57 بود و الان هم هست.

وی اظهار داشت: وظیفه ما و نسل های بعدی این است که هزینه کنیم و برای رفع تبعیض و برقراری عدالت تلاش کنیم.

سرهنگ رمضان بهزادی جاشنین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این مراسم با اشاره براین اینکه انقلاب ما تکریم عرفا ملکوتی و و الاهی است، بر یکدلی و همبستگی مردم برای مقابله با دشمنان انقلاب تاکیید کرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا تجلیل شد.  

انتهای پیام/ د م 

ضرورت یکدلی و همبستگی مردم برای مقابله با دشمنان اسلام

برچسب ها: اشتغال ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار