معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان گفت: 292 طرح بااعتبار 2 هزار و 900 میلیارد ﷼ تا پایان دهه فجر در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حمیدرضا مؤمنیان، در آیین افتتاح دو طرح صنعت فرش ماشینی در کاشان گفت: این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی،استانی، منابع داخلی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی در  13 فصل افتتاح می‌شود.

وی تصریح‌کرد:این طرح‌ها شامل  ۱۰۴ طرح ارتباطی و مخابراتی، ۴۴ طرح عمران و بهسازی شهری و روستایی، ۲۱ طرح آموزشی، ۱۳ طرح برق، ۵ طرح میراث فرهنگی و گردشگری، ۷ طرح کشاورزی، ۱۴ طرح آب و فاضلاب شهری و روستایی، ۲۱ طرح ورزش و جوانان، ۳۵ طرح راهداری و حمل‌ونقل، ۷ طرح بهداشت و درمان، ۴ طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به‌گفته‌وی، ۱۷ طرح اشتغال‌زا به ارزش بیش از ۹۰ میلیارد ریال نیز افتتاح می‌شود که زمینه ایجاد ۳۷۰ فرصت شغلی مستقیم را ایجاد کرده‌است.

فرماندار کاشان با تأکید بر اینکه ۷۰ درصد هزینه‌های پروژه‌های اشتغال‌زایی از محل آورده‌های بخش خصوصی است گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، ۵۵۹ میلیارد ریال اعتبار استانی، ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار ملی، ۱۵۱ میلیارد ریال منابع داخلی و ۶۹۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اختصاص‌یافته است.

مؤمنیان با اشاره به همزمانی دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه  گفت: بیش از 225 عنوان برنامه درزمینه‌های مختلف نیز برای فجر فاطمی پیش‌بینی‌شده که در نقاط مختلف ازجمله دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مدرسه‌ها و اماکن فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است: دو پروژه تولید فرش ماشینی کاشان به همت بخش خصوصی با اشتغالزایی 132 نفر بصورت مستقیم در مرحله اول بهره‌برداری‌شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.