با حضور استاندار مرکزی چندین طرح در شهرستان آشتیان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در پنجمین روز دهه فجر با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی در آشتیان چندین طرح در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

 عملیات اجرائی آبرسانی به مجتمع شمال شرق آشتیان ، طرح آب رسانی به روستای سرهرود آشتیان با اعتبار 250 میلیون تومان،بازارچه صنایع دستی آشتیان با اعتبار 400 میلیون تومان، بازارچه صنایع دستی آشتیان با اعتبار 400 میلیون تومان، بخش سی تی اسکن بیمارستان امام سجاد (ع) آشتیان با اعتبار یک میلیارد و 123 میلیون تومان و آغاز عملیات اجرائی و افتتاح 230 پروژه توزیع برق استان مرکزی در آشتیان با اعتباری بالغ بر 323 میلیارد ريال  از مهمترین طرح‌هایی هستند که در سفر امروز مسئولان استان مرکزی به شهرستان تفرش افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

سید علی آقازاده استاندار و دیگرمسئولان استان مرکزی در ابتدای سفر به شهرستان آشتیان در بدو ورود به این شهرستان به گلزار شهدای آشتیان رفتند و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

مسئولان استان مرکزی سپس به دیدار خانواده شهید قربانپور رفتند و از صبر و استقامت این عزیزان قدردانی و بعد از آن از مرکز توانبخشی بیماران اوتیسم تفرش دیدن کردند.

اقازاده استاندار مرکزی همچنین  دیدار  در تالار قائم روستای مزرعه نو آشتیان و روستای سرهرود آشتیان دیدارمردمی   داشت.

با حضور مسئولان استان مرکزی در اولین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان خمین، در دومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان اراک، در سومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان دلیجان و محلات و در چهارمین روز دهه مبارک فجر طرح‌های شهرستان خنداب و شازندبه بهره برداری رسید و صبح امروز در پنجمین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان تفرش به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

افتتاح طرح‌های تولید و خدماتی در شهرستان آشتیان درپنجمین روز دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.