طرح‌های امور توزیع نیروی برق شهرستان رامسر با اعتبار بیش از دو میلیارد وپانصد و پنجاه میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  تقی حاتمیان رییس اداره توزیع نیروی برق رامسر در حاشیه افتتاح طرح‌های برق رسانی دهه فجر در این شهرستان گفت: ساخت پست توزیع جهت تامین برق متقاضیان و با رفع ضعف ولتاژ برق مشترکان توسط ۱۴ دستگاه ترانس با اعتباری بیش از ۶۵۰ میلیون تومان به اجرا در آمد.

وی  با بیان اینکه نوسازی و تعویض سیم‌های شبکه فشار ضعیف و تبدیل آن به کابل خود نگهدار با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان صورت پذیرفت گفت: برای احداث شبکه فشار ضعیف کابل خودنگهدار به طول بیش از ۱۹ هزار متر بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی گفت: احداث شبکه فشار متوسط با اعتباری نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان، تامین روشنایی معابر و نصب چراغ روشنایی به تعداد ۲۰۹ عدد چراغ لاکپشتی و نصب ۱۶۱۰ عدد لامپ، رفع خاموشی منطقه‌ای و موردی مشترکین به تعداد ۳۳۵۵ مورد و واگذاری انشعاب برق به ۱۳۵۱ متقاضی نیز در سال جاری توسط اداره توزیع نیروی برق رامسر عملیاتی شده است.

حاتمیان از شناسایی ۷۰ مورد کشف برق غیرمجاز و برخورد با سرقان انرژی در رامسر خبر داد و گفت: امسال نیز طرح‌های برق رسانی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شده بود.

انتهای پیام /ر

بهره برداری از طرح‌های امور برق رامسر

برچسب ها: وزارت نیرو ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.