معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: ۴٨٩پروژه عمرانی شهری و روستایی در سطح استان در دهه فجر به بهربرداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامند هاشمی زاده، معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان داشت: 209 پروژه در شهرها و 280 پروژه در روستاها به بهره برداری می‌رسند که 6 هزار و 544 فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به بیش ترین اعتبار هزینه شده افزود: بیشترین اعتبار هزینه شده از بین دستگاه های اجرایی به شرکت ملی نفت خیز با اعتباری بالغ بر ٢۰۰میلیارد تومان اختصاص یافته و پس از آن مربوط به راه و شهر سازی با اعتبار ١۵٨میلیارد تومان و شرکت ملی گاز با ١۴۶میلیارد تومان است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: از نظر بیش ترین تعداد پروژه های آماده شده در بین شهرهای استان، اهواز با ١۰۵پروژه و شهرستان باوی با  ٣۴پروژه و شهرستان اندیمشک با ٢٩پروژه به ترتیب اول تا سومین رتبه را دارا هستند.

وی عنوان کرد: از شهرستان اهواز با231میلیارد تومان، بندر ماهشهر با114میلیارد تومان و هفتکل با111میلیارد تومان اعتبار در رتبه‌های اول تا سوم از نظر اعتبارات قرار گرفتند.

هاشمی‌زاده گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان با 79 پروژه، جهاد کشاورزی با 64 پروژه و نوسازی مدارس با 42پروژه بیشترین میزان افتتاح پرژه‌ها در این ایام را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/م

افتتاح ۴٨٩ طرح عمرانی در خوزستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.