رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی پروژه بیمارستان تروما در مجاورت بیمارستان امام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: پروژه مرکز تروما در مجاورت بیمارستان امام اردبیل از سال ۸۶ آغاز شده و در وضعیت فعلی این پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تأکید کرد: در این مرکز خدمات اورژانس و غیر اورژانس ارائه خواهد شد و با وجود اینکه ۱۲۰ تخت پیش‌بینی‌شده با صرفه‌جویی در فضاها و استفاده بهینه تا ۱۶۰ تخت ایجاد خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اینکه پیش از این عملیات اجرایی توسط راه و شهرسازی انجام می‌شده و اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان تکمیل این پروژه را برعهده گرفته است افزود: کل اعتبار موردنیاز برای تکمیل این مجموعه ۱۸ میلیارد تومان است که در صورت پرداخت کامل تا تابستان سال آینده تجهیز بیمارستان به اتمام رسیده و در پاییز ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

اخوان اکبری بخشی از تأخیر در روند اجرای این پروژه را عدم تأمین مالی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این به‌روزرسانی نقشه بیمارستان مورد تأکید بود و باید استانداردهای روز اعمال می‌شد که به همین دلیل نقشه‌های احداث تغییر یافت.

انتهای پیام/ح

ارائه خدمات اورژانسی و غیر اورژانسی در مرکز ترومای اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.