معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت : در ۲۵ هزار روستای کشورطرح‌های اشتغالزایی اجرا خواهد شد که ۲ هزار روستا از این تعداد مربوط به خراسان رضوی است.

اجرای طرح اشتغال زایی در روستا‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید جواد حسینی معاون سیاسی اجتماعی، امنیتی استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان کلات گفت: نظام علم سنجی دنیا، جمهوری اسلامی ایران را هفدهمین قدرت علمی دنیا می‌داند و این در حالی است که ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از نظر علمی رتبه ۵۲ جهان را داشت.

وی افزود: در زمینه سرعت رشد علم و تولیدات علمی ایران رتبه نخست را دارا است، در جراحی قلب کودکان نیز رتبه نخست، در پیوند اعضا رتبه سوم و در ساخت دارو‌های بیماری‌های خاص نیز جزو ۱۰ کشور برتر جهان هستیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تا پایان امسال ۱۵ هزار میلیارد ریال پروژه صنعتی در خراسان رضوی افتتاح می‌شود و در برنامه ششم توسعه نیز در ۲۵ هزار روستای کشور با ۱۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار طرح‌های اشتغالزایی اجرا خواهد شد.

حسنی افزود: 13/2  درصد، طلاق در خراسان رضوی کاهش داشته است و در چارچوب برنامه ششم توسعه کاهش ۲۵ درصدی آسیب‌های اجتماعی هدفگذاری شده است.

وی گفت:هم اکنون  ۵۰ پروژه به ارزش ۷۴۰ میلیارد ریال  در کلات اجرا می‌شود .

کلات در فاصله ۱۵۵ کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.


انتهای پیام// ز.‌ی
 

 

سخنان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی در شورای اداری کلات

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.