معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در سفربه اراک گفت: پیچیده‌ترین تجهیزات فنی حوزه رسانه بدست متخصصان داخلی ساخته شده است.

ساخت پیچیده‌ترین تجهیزات فنی حوزه رسانه بدست متخصصان داخلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در مراسم افتتاح طرح‌های صداو سیمای استان مرکزی با بیان اینکه هرجا با روحیه جهادی و انقلابی عمل کرده ایم به نتیجه رسیده ایم گفت: پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات فنی در حوزه رسانه در سطح بالاترین استاندارد‌های جهانی به دست توانمند متخصصان داخلی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.

علیدادی افزود: تقریبا در تمام بخش‌های صدا و تصویر به خودکفایی رسیده ایم که به باور بسیاری از کشور‌ها یک معجزه اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: ما می‌توانیم بگوییم فرستنده‌های دیجیتال ساخت ایران با کیفیت عالی در تمام دنیا قابل استفاده است و این نشان از اعتماد به دانش ایرانی و خودباوری است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی ادامه داد: اگر قرار بود به توانمندی‌های داخلی توجه نکنیم دچار مشکل می‌شدیم، اما در صدا و سیما با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم به نتیجه رسیدیم.

وی بیان کرد: اگر قرار بود توسعه پوشش دیجیتال را از خارج تهیه کنیم باید ۵ برابر هزینه صرف شده در داخل پرداخت می‌کردیم.

استان مرکزی به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور؛ مهد مفاخر و بزرگان مذهبی؛ علمی و فرهنگی است.

علیدادی با بیان اینکه در استان مرکزی در کمتر از شش ماه ۳۰ فرستنده دیجیتال به بهره برداری رسانده ایم و جای افتخار است تصریح کرد: ۵۰ ایستگاه در استان مرکزی دیجیتال نشده که برنامه ریزی میشود این امر محقق شود.

انتهای پیام / ج

سخنان معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.