رئیس مدیریت برنامه و بودجه استانداری اردبیل گفت: ۳۰۰ پروژه با 700 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان پارس آباد در حال اجرا می باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،داود شایقی، رئیس مدیریت برنامه و بودجه استانداری اردبیل در آئین پرده برداری از طرح ها و پروژه های اجرا شده در شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه این شهرستان به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان پس از اردبیل است گفت: ۳۰۰ پروژه با 700 میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان در حال اجرا می باشد.

وی افزود: جاده های استاندارد یکی از مهم ترین عامل توسعه یک منطقه محسوب می شوند و لذا امیدواریم سال آینده طرح چهار بانده کردن جاده اردبیل _ پارس آباد در ردیف بودجه ملی قرار گیرد زیرا با تکمیل پروژه پایاب سد خداآفرین راندمان محصولات کشاورزی افزایش خواهد یافت و ما برای انتقال این محصولات به دیگر مناطق کشور و جذب سرمایه گذار نیازمند جاده های استاندارد هستیم.

رئیس مدیریت برنامه و بودجه استانداری اردبیل گفت: پروژه راه آهن اردبیل _میانه به سرعت در حال اجرا هست و موضوع مطالعه راه آهن اردبیل _ پارس آباد نیز از طرح های اولویت دار استان اردبیل محسوب می شود.

انتهای پیام/ح

پروژه راه آهن اردبیل _میانه به سرعت در حال اجرا هست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.