همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر،عملیات اجرایی ساخت مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵ در قم آغاز شد.

آغازعملیات اجرایی احداث مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ ایرانی خواه،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم،در مراسم آغازعملیات اجرایی احداث مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس قم در دهه فجر که با حضور استاندار قم برگزار شد گفت: این مراکز در زمینی به متراژ 450 متر و به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط حاج آقا تولیتی خیر محترم واگذار شده است.

وی افزود: عملیات احداث این مرکز نیز توسط حاج آقا محرابی و حاج آقا عبدالهی دیگر خیران سلامت استان احداث می شود که منشا خیر و برکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به نقش بارز خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: خیرین نقش موثری در امر سلامت و بهداشت دارند که همواره شاهد این نقش در سطح استان هستیم.

سيد مهدی صادقی استاندار قم نیز، طی سخنانی به نقش بارز خیرین اشاره کرد و گفت: نقش خيرين در توسعه و عمران استان خصوصا در بخش سلامت چشمگير است.

استاندار قم با بيان اينكه بدون كمك مردم، دولت نمی تواند مسائل زيرساختی كشور را مرتفع كند افزود: خداوند متعال پاسخگوی صدقه ی جاريه و عمل خير اين عزيزان خواهد بود.

  اين مركز سلامت و پايگاه اورژانس، طی دوسال، با اعتبار معادل 42 ميليارد ريال و در زمينی به مساحت 450 متر مربع در خيابان 75 متری عمار ياسر توسط خيرين نيكوكار ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ش

پروژه های عمرانی دهه فجر در قم

برچسب ها: دهه فجر ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار