نمایشخانه مردمی محراب همزمان با ششمین روز از دهه مبارکه فجر با حضور جمعی از مسئولان استان و هنرمندان در مصلی قدس قم افتتاح شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر ،مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم ولدان در این مراسم اظهار داشت: شروع فعالیت سینما مردمی در مصلی قدس لبیکی به  پیام مقام معظم رهبری در مورد قرارگاه فرهنگی مصلی بوده است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم افزود: مصلی قم می‌تواند در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و هنری تأثیرات فراوانی داشته باشد چراکه ظرفیت و توان بسیار بالایی برای انجام این قبیل امور در مصلی قدس قم وجود دارد.

 وی با اشاره به اهمیت جذاب سازی فضای مصلی قدس برای قشر جوان عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیار و جذاب برای جوانان در مصلی قدس قم به وجود آمده که انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی ازجمله این امور است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم با بیان اینکه جذاب کردن فضای داخلی مصلای قدس برای جذب جوانان و نسل جوانان ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: در حاضر اقدامات مؤثری جهت جذب جوانان در مصلی انجام شده است که برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله این اقدامات است.

حجت‌الاسلام ولدان با اشاره به تأثیرات مثبت افتتاح نمایشخانه مردمی محراب تصریح کرد: در نظر داریم که نمایش فیلم تنها محدود به ایام دهه فجر نباشد به همین دلیل مقرر شده است تا پس از دهه فجر نیز در هر پنجشنبه، فیلم‌های پیشنهادی در این نمایشخانه اکران شود.

انتهای پیام/ت

 افتتاح نمایشخانه مردمی محراب در مصلای قدس قم ، لبیکی به  پیام مقام معظم رهبری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار