مدیر میراث فرهنگی، شهرستان آران و بیدگل از آغاز عملیات آماده سازی جاده کویر مرنجاب در جهت خدمات رسانی به گردشگران شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،‌ جواد صدیقیان با اشاره به آغاز عملیات آماده سازی جاده کویر مرنجاب در جهت خدمات رسانی به گردشگران شهرستان آران و بیدگل، اظهار داشت: مهمترین اصل در بحث گردشگری بحث زیر ساخت ها و امکانات اولیه رفاهی است و در زمینه رفاه حال گردشگران در طول سال و همچنین ایام عید نوروز عملیات تسطیح جاده کویر مرنجاب توسط شرکت تعاونی توسعه و عمران پایدار و با همکاری مالی بهره برداران کویر مرنجاب در حال انجام است.  

وی با اشاره به جایگاه کویر در آداب، فرهنگ و رسوم مردم شهرستان، افزود: واژه کویر مختص و محدود به مرنجاب نیست و کویر سیازگه، سنبک، چهارطاقی را نیز شامل می‌شود و امیدواریم با تعامل و همکاری مسئولان بتوانیم گام‌های مهمی در مسیر توسعه و رونق گردشگری شهرستان برداریم.

مدیر میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: با توسعه صنعت گردشگری در شهرستان آران و بیدگل، صنایع دستی شهرستان نیز معرفی شده و گامی در جهت شناساندن و ماندگار شدن صنایع دستی محلی و بومی شهرستان برداشته می شود.

انتهای پیام/م 

آغاز عملیات آماده سازی جاده کویر مرنجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار