به مناسبت دهه فجر، کتاب روز‌های پرخطر نوشته علی سپهری اردکانی موردنقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسین پایدار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان گفت: به مناسبت دهه فجر، جلسه تحلیل و نقد کتاب روز‌های پرخطر نوشته علی سپهری اردکانی با حضور جمعی از علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی در محل کتابخانه آیت‌الله فاضل اردکانی برگزار شد.

پایدار افزود: جلسات نقد و بررسی آثار مؤلفان و نویسندگان شهرستان، موجب تشویق هنرمندان و ارتقای سطح آثار تالیفی آن ها می‌گردد.

وی گفت: کتاب روز‌های پرخطر، شامل خاطرات تلخ و شیرین دوران قبل از انقلاب و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهر اردکان است که به قلم علی سپهری اردکانی در ۴۲۴ صفحه جمع‌آوری و چاپ‌شده است.

عنوان فصل‌های این کتاب؛ آشنایی با تاریخ سیاسی اردکان، خاطرات قبل از انقلاب اسلامی، اوضاع اردکان در دوران انقلاب اسلامی، حوادث بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اسناد و تصاویر است.

در بخشی از این کتاب چنین آمده است:
در تاریخ دهم فروردین‌ماه ۱۳۵۹ آیت‌الله خامنه‌ای (رهبر معظم انقلاب) برای ایراد سخنرانی و دیدار با مردم اردکان وارد این شهر شدند. استقبال باشکوه مردم اردکان از معظم له تا آن زمان کم‌نظیر بود. آیت‌الله خامنه‌ای از بنیان‌گذاران حزب جمهوری اسلامی و مخالف مشی سیاسی بنی‌صدر بود. سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای فعلی (ورزشگاه اردکان) برگزار شد. وی درباره مسائل سیاسی جاری کشور سخنانی به این مضمون بیان فرمودند:  کسانی که امروز با حزب جمهوری اسلامی مخالف هستند یا دُمشان به آمریکا بند است یا به شوروی.  

آیت‌الله خامنه‌ای در موردعلاقه‌ شان به اردکان هم فرمود: در میان شهر‌های استان یزد، اردکان از همه برایم آشناتر است. ایشان در قسمتی دیگر از سخنانشان فرمودند: برای من همواره مرکز استان یزد اردکان بوده است.

انتهای پیام/ غ

برگزاری جلسه  تحلیل و نقد کتاب روز‌های پرخطر در اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.