استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تضمین امنیت سرمایه گذاری از مهم‎ترین برنامه‌ها برای توسعه این استان است.

هزینه سالانه ۲۰ هزار میلیارد ریالی دولت در چهارمحال و بختیاریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی همزمان با دهه مبارک فجر در جمع مردم شهرستان فارسان تأکید کرد: دولت علاوه بر این مبلغ هزینه جاری، سالانه ۶ هزار میلیارد ریال در حوزه عمرانی چهارمحال و بختیاری از جمله راه ها، بهداشت، درمان، آموزش و مدرسه سازی هزینه می‌کند.

وی افزود: اعتبارات دولتی پاسخگوی رفع مشکلات کنونی نیست و برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای در بخش‌های مختلف، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین بهره مندی از توان بخش خصوصی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: تضمین امنیت سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری یکی از مهم‎ترین برنامه‌های مسئولان ارشد استان به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این استان است.

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان فارسان با ۱۳۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی مستقیم ۶۵ نفر بهره برداری و عملیات اجرایی ۷ طرح جدید با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی آغاز شد.

فارسان با ۹۵ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ش

هزینه سالانه ۲۰ هزار میلیارد ریالی دولت در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.