همزمان با دهه فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهمئی کلنگ زنی و یا افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در آیین افتتاح و یا کلنگ زنی تعدادی از این طرح‌ها به نمایندگی از ۳۰ طرح دیگر گفت: یکصد و ده میلیارد ریال از محل تملک دارایی و تسهیلات بانکی برای این طرح‌ها اختصاص داده شد.

گوهرگانی تعدادی از این طرح‌ها را شامل مرغداری گوشتی ۳۰ هزار قطعه‌ای تمام اتوماتیک لیکک، اردوگاه تفریحی تنگ ماغر، طرح بلدرچین ۳۰ هزار قطعه‌ای روستای ممبی، ایستگاه پمپاژ آب و خاک روستای پس باغ و کلنگ زنی پارک طالقانی شهر لیکک بیان کرد.

وی افزود: یکی از اهداف دولت حمایت از بخش خصوصی در زمینه فرصت‌های شغلی است که در قالب تسهیلات اشتغال روستایی آمادگی پرداخت منابع مالی به عنوان سرمایه در گردش را داریم.

باقری مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان هم در آیین افتتاح اردوگاه تفریحی تنگ ماغر گفت: ساخت این اردوگاه، از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین شده و برای فاز اول این طرح ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

تقوی شهردار لیکک نیز در آیین کلنگ زنی پارک طالقانی این شهر گفت: این طرح از محل اعتبارات استانی و با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ش

 اردوگاه تفریحی تنگ ماغر افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.