استاندار اردبیل گفت: ایجاد اشتغال پایدار و توسعه گردشگری از اولویت های اصلی ماست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل افزود: موهبت الهی در نقاط مختلف شهرستان نمین مشهود است و طبیعت زیبا و دلنشین و جنگل های طبیعی و بکر به سرمایه گذاری مدرن نیاز دارد.

وی گفت: علاوه بر منطقه ویژه اقتصادی که سهم بسزایی در کاهش بیکاری استان خواهد داشت، وجود شهرک صنعتی خصوصی نیز نعمت بزرگی برای این منطقه محسوب می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: ظرفیت شهرستان نمین از هر لحاظ چشمگیر است، وجود باغ های میوه، صنایع دستی منحصر بفرد و مردم فهیم و فرهنگی این شهرستان را در کانون توجه بیشتر قرار داده است.

بهنام جو گفت: اشتغال پایدار و فراگیر و توسعه گردشگری از اولویت های اصلی ما در استان است، دولت تدبیر و امید توان خود را صرف رفع بیکاری، کاهش مهاجرت و تقویت و توسعه طرح های گردشگری گذاشته و تسهیلاتی با شرایط مناسب در اختیار مناطق کم برخوردار، روستاییان و سرمایه گذاران قرار می دهد.

وی افزود: با برنامه ریزی لازم و مصوب طرح جامع پارک جنگلی و مناطق توریستی در روستاهای هدف گردشگری بخش ویلکیج، باید امید و شادی را در زندگی مردم زنده کرد.

استاندار اردبیل گفت: احداث شهرک توریستی، پارک های جنگلی گردشگری، احداث زمین گلف و دهکده سلامت از اهداف اصلی ما در شهرستان نمین بوده که قسمت اعظم مطالعات طرح انجام شده به زودی توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زمین مورد نظر در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

بهنام جو افزود: حذف بروکراسی اداری برای صدور مجوز در دستور کار است و فرمانداران به نمایندگی از دولت خود پیگیر مجوز در سریعترین زمان ممکن باشند.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال پایدار و توسعه گردشگری در اردبیل

 

 

برچسب ها: اشتغال ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
چطوری میشه استخدام شد؟؟؟؟؟؟؟