به مناسبت دهه فجر به ۱۲ روستای شهرستان رودبار گاز رسانی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۲ روستای شهرستان رودبار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی افزود: برای گازرسانی به روستا‌های رناسک بن، قلعه کول، میان فریرود، گلیورز، دشتگان و سرشمام در بخش مرکزی شهرستان رودبار و نیز روستا‌های صیقلده، دنبالده، کشکش، سه پستانک، گوفل و جهیش بیش از ۶۷ کیلومتر شبکه گذاری و ۹۲۸ انشعاب گاز نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان خاطر نشان کرد: برای گازرسانی به این روستا‌ها بیش از ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حسین اکبر اعلام کرد:همچنین با گاز رسانی به روستا‌های کوهستانی و صعب العبور در دهه فجر امسال، مجموع خانوار‌های روستایی بهره‌مند از گاز شهرستان رودبار به حدود ۹ هزار خانوار افزایش یافته و درصد بهره مندی خانوار‌های روستایی این شهرستان به بالای ۷۰ درصد رسیده است.

وی تصریح کرد:در حال حاضر تمام شهر‌ها و ۹۳ روستای شهرستان رودبار بهره‌مند از گاز هستند و با اجرای طرح گازرسانی به ۲۹ روستای دیگر این شهرستان در سال ۹۷، درصد بهره مندی خانوار‌های روستایی رودبار به بالای ۹۰ درصد خواهد رسید.

 

انتهای پیام/م.ع

بهره مندی ۱۲ روستای رودبار از نعمت گاز

برچسب ها: دهه فجر ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.