معاون حمل و نقل راهداری استان همدان؛

طرح برندسازی در شرکت های مسافربری همدان ضروری است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر لزوم اجرای طرح برندسازی در شرکت های مسافربری همدان تأکید کرد.

طرح برندسازی در شرکت های مسافربری همدان ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی پناهنده،معاون حمل و نقل راهداری استان همدان در کارگروه ارتقاء سفرهای استانی یکی از ضوابط اصلی شرکت های مسافربری را برندسازی عنوان و خاطرنشان کرد: ضوابط تاسیس شرکت های مسافربری جاده ای در سازمان راهداری مورد بازنگری قرار گرفته و با اصلاح ضوابط ، زمینه برای شکل گیری شبکه های مسافربری و برندهای معتبر بیش از پیش به منظور ایجاد رضایت مندی حداکثری مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای فراهم  شده است.

وی افزود: در بحث جایگاه استان در بخش مسافر با انعقاد قرارداد با مشاور و تعریف شاخص های معین با دو هدف برندسازی و ستاره دار شدن شرکت ها در اولویت است.

پناهنده ادامه داد: پس از تعیین شاخص های معین و شرکت ها با دادن امتیاز دارای ستاره می شوند و با توجه به شاخص ها موقعیت و برند خود را ارتقاء می دهند.

وی با انتقاد از ورود هر شرکتی به چرخه فعالیت حمل و نقل، تأکید کرد: پارسال با مکاتباتی که انجام شد از ورود هر شرکتی به چرخه فعالیت حمل و نقل مسافر و ایجاد شعب جلوگیری شد.

این مسئول بیان داشت: در بحث منشور حقوق مسافر، کنترل و نظارت باید بر اساس دستورالعمل ها در معرض دید مسافران باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین با اشاره به اینکه باید نسبت به نوسازی ناوگان حمل‌و نقل روستایی توجه بیشتری داشته باشیم، ابراز داشت: در بحث توسعه سواری‌های روستایی صندوق کارآفرینی امید تلاش زیادی انجام داده است، به طوری که 32 دستگاه خودروی سواری تحویل داده شده و در آینده نیز 37 دستگاه خودرو به چرخه ناوگان روستایی افزوده می شود.

مصطفی پناهنده با بیان اینکه در ارائه تسهیلات محدودیت تعداد نداریم، افزود: امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری سواری وارد چرخه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و روستایی کنیم .

وی ادامه داد: هم اکنون 500 دستگاه مینی‌بوس از 1050 دستگاه و نزدیک به 50 وانت در مسیر روستایی فعال هستند که با ارائه تسهیلات به متقاضیان تحویل داده شده است.

پناهنده یادآور شد: همچنین حدود 600 دستگاه سواری وانت و مینی‌‎بوس در سطح روستایی فعال داریم و امیدواریم  بتوانیم بیش از پیش آنها را ساماندهی و نوسازی کنیم.

انتهای پیام/ د

برندسازی در شرکت های مسافربری همدان ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار