در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۵۲ پروژه با اعتبار ۴۳۰ میلیارد تومان در شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در دهمین روز از دهه مبارک فجرو در آستانه سی و نهمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران  ۵۲ پروژه با اعتبار ۴۳۰ میلیارد تومان با حضور مسؤولان استانی در شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسید.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی در شهرستان گرمی روند خوبی داشته و دولت برای امور زیربنایی در روستاهای مختلف و توسعه بخش آبی شهرستان گرمی خدمات بی‌نظیری انجام داده است  گفت: سد تازه‌کند ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اوایل سال آینده آبگیری خواهد شد و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده این سد جهت تامین آب شرب روستاهای اطراف است که در سریعترین زمان نسبت به آغاز احداث تصفیه‌خانه این سد اقدام خواهد شد.

بهنام جو با انتقاد از مسؤولان آب منطقه‌ای در خصوص تعلل در آغاز طرح‌های اجرایی، سینه‌سد و سدهای معیشتی مصوب این شهرستان را غیراصولی دانست و گفت: آب‌منطقه ای باید بحث سدهای شهرستان گرمی را تا یک ماه آینده جمع‌بندی کند.

استاندار اردبیل همچنین در خصوص ادامه روند بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گفت: دستگاه‌های دولتی در صورت ایجاد بروکراسی اداری و ایجاد مانع در مقابل سرمایه‌گذاران به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

بهره‌برداری از مجتمع تفریحی گردشگری برزند، بهره‌برداری از آبرسانی به شهرک خصوصی قهرمان و ۸ روستای مسیر، افتتاح مدرسه ۱۷ شهریور، افتتاح فاز اول پایاب گیلارلو و رونمایی از پروژه‌ها در مسجد جمعه از دیگر پروژه هایی است که در شهرستان گرمی به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی در شهرستان گرمی روند خوبی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.