۷۳ پروژه عمرانی در پارس آباد به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان پارس‌آباد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی، فرماندار پارس آباد در آئین نواخته شدن زنگ انقلاب در پارس‌آباد افزود: امروز همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بودیم که در راستای ادامه برنامه‌های ویژه دهه فجر 73 پروژه عمرانی و اقتصادی آماده بهره‌برداری در سطح شهرستان پارس‌آباد داریم که این پروژه‌ها با حضور استاندار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای مجموع پروژه‌های افتتاحی دهه فجر 126 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن شاهد تحول عظیم در منطقه هستیم که این تحول در حوزه‌های مختلف عمران، اقتصادی، اجتماعی،‌فرهنگی و ورزشی و هنر رقم خورده است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: علاوه بر پیشرفتهای حاصله در حوزه‌های مذکور در شهرستان پارس‌آباد تحول عظیمی را در حوزه سواد و سوادآموزی شاهد بودیم که در این راستا قبل از انقلاب اسلامی، نزدیک به 55 درصد کشور بی‌سواد بودند، اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی رقم باسوادی در کشور به بالای 95 درصد رسیده است.

صمدی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب در شهرستان پارس‌آباد در حوزه درمانی و بهداشتی است تصریح کرد: خوشبختانه امروز به برکت نظام و انقلاب پارس‌آباد مغان که در نقطه صفر مرزی کشور واقع شده از همه امکانات بهداشتی و درمانی مناسب، بیمارستان و جذب انواع فوق تخصص و دستگاههای پیشرفته من جمله آندوسکوپی و MRI برخوردار بوده و روز به روز شاهد افزایش و پیشرفتهای خوبی در این حوزه در سطح منطقه هستیم.

وی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را با قبل از انقلاب غیر قابل مقایسه دانست افزود: این رشد و پیشرفت و دستاوردهای کشور را مدیون انقلاب و خون شهدایی هستیم که با ایثار و رشادهای خود امنیت را در کشور فراهم کردند و اگر امروز ما به داشتن چنین امنیت و قدرتی در جهان می‌بالیم باید هرگز فراموش نکنیم که تمامی این دستاوردها به قیمت جان عزیزانی به دست آمده است که امروز منتظر ادامه راه خودشان از سوی نسل های امروزی هستند.

انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه های عمرانی در پارس آباد

 

برچسب ها: دهه فجر ، عمرانی ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.