شورای هیئات مذهبی مهریز با صدور بیانیه ای، از حضور هیئت های مذهبی این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  شورای هیئات مذهبی مهریز با صدور بیانیه ای، از حضور هیئت های مذهبی این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

متن این بیانیه بدین شرح است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای امام بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تأمین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد و ایام‌الله دهه فجر، یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند و اینک امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کرده است.

22 بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد چهلمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.

ضمن پاسداشت ایام شهادت اول مدافع حریم اهل بیت(علیهم السلام)،حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا( سلام الله علیها) و گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و نیز شهدای هشت سال دفاع مقدس، اعلام می دارد هیئت های مذهبی شهرستان مهریز هم، بسان تمام ملت فهیم و شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی، با حضور گسترده و پرشور در این همایش عظیم ملی، تجدید بیعت مجدد خود با خون شهدا و مقام معظم رهبری را به تمام دنیا نشان خواهد داد.
امیدواریم این حضور، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی مصمم‌تر سازد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/ ی

شورای هیئات مذهبی شهرستان مهریزبیانیه ای صادر کرد

 

برچسب ها: راهپیمایی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار