مدیر کل ثبت احوال استان یزد در پیامی ،آمادگی کارکنان و بسیجیان این نهاد حاکمیتی را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر کل ثبت احوال استان یزد در پیامی ،آمادگی کارکنان و بسیجیان این نهاد حاکمیتی را برای شرکت در راهپیمائی 22 بهمن اعلام کرد.

متن پیام سید محمد طباطبائی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بهمن و ایام‌الله دهه فجر ؛ یادآور پیروزی ملتی به پاخاسته برای تحقق بزرگترین حماسه تاریخی خود در نیل به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و روز به ثمر نشستن مجاهدت‌های ملت رشید و فداکار ایران به رهبری الهی رادمرد بزرگ عرصه سیاست و فقاهت است که با الهام از آموزه‌های دینی و در سایه معنویت خردمندانه و با توسل و برخورداری کامل از ولایت ائمه اطهار (ع) ظلم استبدادی و سیطره استکباری را درهم شکست و بزرگترین معجزه قرن را رقم زد و الگوی مبارزات عدالت‌طلبانه ملل مظلوم جهان و مستضعفان عالم شد.

مردم فهیم و ولایتمدار دارالعباده و دار العلم استان یزد فردا با حضور پر شور ، باصلابت و حماسی همراه با بصیرت دینی خود با تأسی از مقتدای خویش حضرت امام خامنه ای همچون گذشته باعث سرافرازی ایران اسلامی خواهند شد تا در راهپیمایی عظیم 22 بهمن عظمت ایرانیان مسلمان را به جهانیان ثابت كنند .

مدیریت ، کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید دهقان نیری ثبت احوال استان یزد ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمائی روز 22 بهمن ماه ، از عموم مردم شریف و ولایتمدار استان یزد برای ثبت حماسه ای دیگر دعوت می نماید .

انتهای پیام/ ی

آمادگی کارکنان  ثبت احوال استان یزد برای حضور در راهپیمائی 22 بهمن

برچسب ها: دهه فجر ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار