مراسم افتتاح گازرسانی به روستا های استان ایلام با حضور معاون امور عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان ایلام و جمعی از مسئولان و مردم محلی برگزار شد.

9روستای استان ایلام از نعمت گاز بهره مندشدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:عباس شمس‌اللهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در مراسم افتتاح گازرسانی به 4 روستای بخش سیوان گفت: امروز شاهد افتتاح گازرسانی به روستاهای پاکل، زیفل، رضا آباد و چنارباشی از توابع شهرستان ایلام هستیم و برای اجرایی شدن این پروژه 55 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا، 600 انشعاب نصب و 550 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
وی افزود: همچنین روستای پارده بخش چوار از توابع شهرستان ایلام نیز با 5 کیلومتر شبکه توزیع، 55 انشعاب و 48 خانوار مورد بهره برداری قرار گرفت.
 محمود کشاورز مدیر بهره برداری شرکت گاز استان ایلام بیان کرد: امروز شاهد افتتاح گازرسانی به روستاهای بن باباجان، مرادآباد، مهتابی و کل سفید از توابع شهرستان دره شهر هستیم و برای اجرایی شدن این پروژه 20 کیلومتر شبکه توزیع اجرا، 215 انشعاب نصب و 330 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین در مراسم افتتاح گازرسانی به 5 روستای شهرستان چرداول گفت: در مجموع 510 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا ، 12100 انشعاب نصب و بیش از 15800 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.


شمس اللهی اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح گازرسانی به روستاهای هلت، سرچقا، دره چپی و تخت بسطام علیا و سفلی از توابع شهرستان چرداول هستیم و برای اجرایی شدن این پروژه 14 کیلومتر شبکه توزیع اجرا، 110 انشعاب نصب و بیش از 200 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

در مجموع 931 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا، 69 هزار انشعاب نصب و بیش از 64 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

 

انتهای پیام /با

 

گازرسانی به9روستای استان ایلام

 

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.