از83 پروژه عمرانی و تولیدی شهرستان مرزی راز و جرگلان امروز با حضور استاندار و شماری از مدیران خراسان شمالی و محلی بهره برداری شد.

83 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان راز و جرگلان بهره برداری شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛محمد زارعی فرماندار شهرستان راز و جرگلان در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای این پروژه ها 420 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گازرسانی به روستاها با حدود 140 میلیارد ریال اعتبار را از مهم ترین پروژه ها در این شهرستان اعلام کرد.

زارعی با اشاره به افتتاح 6 باب مدرسه با 39 میلیارد و 200 میلیون ریال افزود: پروژه های آبرسانی به روستاها نیز با 84 میلیارد و 101 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

زارعی اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، در این شهرستان پروژه های کشاورزی با 19 میلیارد و 635 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی گفت: پروژه های دهیاری ها نیز به ارزش 21 میلیارد 580 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان تصریح کرد: بهسازی معابر و راه های شهری و روستایی با 77 میلیارد و 50 میلیون ریال و پروژهای برق رسانی با 22 میلیارد و 362 میلیون ریال از دیگر پروژه های مهم افتتاح شده در این شهرستان است.

شهرستان مرزی راز و جرگلان به عنوان ' تعاون شهر' در کشور انتخاب شده است و مسئولان در تلاش هستند تا با رونق و تقویت تعاونی ها در بخش های مختلف نوغانداری، زنبور داری و پرورش اسب ترکمن، توسعه این منطقه سرعت گیرد.

انتهای پیام/

بهره برداری از پروژه های شهرستان راز و جرگلان

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.