عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران بار دیگر نشان دادند از هیچ تهدیدی نمی‌هراسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت قم در پایان راهپیمایی در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در رشت، با اشاره به پایداری و استقامت مثال زدنی ملت برابر تمام تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان گفت: مردم امروز به صحنه آمدند تا بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب فریاد بزنند.

وی آرمان‌ها و ارزش‌های ملت ایران را ثابت و بدون تغییر دانست و افزود: امروز با مرور دوباره اهداف و آرمان‌های انقلاب ۵۷ می‌توان نتیجه گرفت که هیچ خللی در این آرمان‌ها پدید نیامده و مردم ولایتمدار، با بصیرت و هوشیاری کامل به دنبال عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از برخی مسایل و مشکلات جامعه، گلایه‌هایی وجود دارد، اما به هیچ قیمتی این مردم از انقلاب و نظام مردم سالار دینی دست نخواهند کشید.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین به دسیسه ها، توطئه‌ها و فتنه‌های گوناگون دشمنان خارجی و داخلی بر ضد نظام، انقلاب و مردم اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از انرژی مردم و مسئولان کشور در راه خنثی سازی و مقابله با این دشمنی‌ها صرف شده و می‌شود تا حل برخی مشکلات زمان بر و نگران کننده جلوه کند.

وی در ادامه با تاکید بر رهنمود‌های داهیانه رهبر دلسوز انقلاب در عرصه‌های گوناگون، به ویژه در مسائل سیاسی و اقتصادی افزود: تحقق رهنمون‌های ایشان در بخش اقتصاد مقاومتی برای رهایی یافتن از مشکلات عدیده اقتصادی بهترین راهکار است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری حفظ وحدت و همدلی را اصل مهم و حیاتی این دوره تاریخی اعلام کرد و گفت: دشمن باید بداند مردم و مسئولان در کنار هم با پشتیبانی ولایت از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی حفاظت کرده و با چشمانی بیدار از انقلاب و اسلام دیده بانی و محافظت می‌کنند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: راهپیمایی امروز بار دیگر نشان داد این مردم هرگز اجازه نخواهند داد نفوذی‌های دشمن در هر عرصه و میدانی از مرز‌های جغرافیایی، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی بگذرند.

 

انتهای پیام/ع

 

سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن رشت

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.