عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: حضور باشکوه امروز مردم در راهپیمای، ناکارآمدی اندیشه نظام سلطه نسبت به ایران را نشان داد.

مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور پرشکوه مردم در یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: محاسبات مجموعه عبری-عربی-غربی درباره حضور مردم با شکست مواجه شد و آنها نتوانستند در این روز اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران  با بیان اینکه تئوری‌های نخ نمای دشمنان ایران خنثی شد، افزود: ملت ایران بار دیگر با وحدت و عظمت خود ثابت کردند که با گذشت 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جوامع غربی هنوز شناخت درستی از اراده و انگیزه مردم کشورمان  ندارند.

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در این روز فرخنده، ناکارآمدی اندیشه نظام سلطه نسبت به  جمهوری اسلامی  را نشان داد، گفت: این امر افتخار بزرگی برای ما تلقی می شود و مردم عمق انقلاب اسلامی را با حضورشان در راهپیمایی امروز به نمایش گذاشتند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با اشاره حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: آنها با حضور مجدد در این روز به همگان ثابت کردند که به آنچه انجام می دهند، واقف هستند و توطئه های قدرت های استکبار به هیچ وجه نمی‌تواند آنان را از پیمودن ادامه مسیر باز دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
ایران اسلامی ای وطن من پاینده باشی
آخرین اخبار