نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده استواری و پایداری مردم بر روی اصول و مبانی انقلاب اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به تحولات جاری جهان و تهدیدات و کارشکنی‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی و مسائل اخیر کشور که ریشه در فتنه بدخواهان نظام دارد حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنی نشان دادن استواری و پایداری مردم بر روی اصول و مبانی انقلاب اسلامی است.

 


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این حضور همچنین به معنای عهد و پیمان مجدد با آرمان‌های انقلاب و رهبری معظم انقلاب است و در واقع نشان دهنده عشق مردم به اصل نظام اسلامی است.


امام جمعه زاهدان بیان کرد: مردم در دوران انقلاب اسلامی با پذیرفتن رهبری و اصل نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که همواره پایبند به آرمان‌های خود خواهند بود.
آیت الله سلیمانی گفت: حضور گسترده مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهان همه یاوه گویان و دشمنان این نظام الهی است.


نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی وارث میراثی گرانبها از انبیای الهی هستند افزود: این ملت بزرگ در طول ۳۹ سال پس از پیروزی انقلاب نشان داده اند در هیچ شرایطی دست از آرمان خود نخواهند کشید و همواره تا پای جان برای حفظ آن کوشا خواهند بود.


عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن میثاق با آرمان‌های انقلاب، امام امت و شهدا، نشان دهنده اقتدار ملی، به رخ کشیدن پایبندی مردم به نظام و انقلابِ خود و مانور اقتدار ملی است.


آیت الله سلیمانی تصریح کرد: دولتمردان در مقام قدردانی از مردم باید به معیشت و فرهنگ عمومی آنان بیشتر توجه کنند و هرچند که خود را مقید به پافشاری بر آرمان‌های نظام اسلامی می‌دانند، اما متاسفانه یک بخش از تحریم‌ها تاحدی دولتمردان را با مشکل رو به رو و ناموفق کرد.


نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: دولتمران باید توجه جدی تری نسبت به موضوع معیشتی و اقتصادی مردم داشته باشند، زیرا مردم همواره برای حفظ نظام سنگ تمام می‌گذارند.


عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان از دیر باز با انجام پیوند‌های خانوادگی، برادر گونه در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته و دارند که از آن می‌توان به عنوان استان برتر در زمینه وحدت یاد کرد.


امام جمعه زاهدان تاکید کرد: دشمنان اسلام از وحدت مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همواره دل نگران بودند و برای ایجاد اختلاف و تفرقه در برهه‌های مختلف توطئه‌های مذهبی و قومی را با هزینه‌های گزاف اجرا کردند، اما با روشنفکری و روشنگری دانشگاهیان، علما، سران طوایف، معتمدان و هوشیاری مردم در هیچ یک موفق نشده اند.

انتهای پیام/گ

راهپیمایی 22بهمن در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار