عضو هیئت عالی حل اختلاف قوای سه‌گانه گفت: سیستان و بلوچستان نماد وحدت ملی و انسجام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد  عضو هیئت عالی حل اختلاف قوای سه‌گانه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن زاهدان گفت:این راهپیمایی بزرگ نماد وحدت ملی و انسجام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد افزود: مردان و زنان غیور با حضور در این روز به یادماندنی با همه وجود اعلام می‌کنند که بر بیعت خود با راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب ثابت قدم و استوار ایستادند.

وی ادامه داد:حضور ملت ایران در این راهپیمایی بیانگر پیوند نا گسستنی ملت با امام خویش است.

عضو هیئت عالی حل اختلاف قوای سه‌گانه تصریح کرد:ملت بزرگ ایران در سایه این وحدت و انسجام و پیوند استوار با رهبری خویش و در سایه ایستادگی در راه شهدا به یک قدرت بزرگ سیاسی و یک قدرت افتخار آفرین دفاعی به نماد امنیت در منطقه تبدیل شده است.

ابوترابی افزود: انقلاب اسلامی، باید به یک قدرت بزرگ اقتصادی تبدیل شود و استان سیستان وبلوچستان باید قلب تپنده اقتصاد در منطقه و کشور باشد.

وی ادامه داد: درسایه این عزم و وحدت و امنیت راه‌های عزت و افتخار را خواهیم پیمود و قله‌هایی از افتخار را فتح خواهیم کرد.

مردم سیستان و بلوچستان امروز در کنار حرکت عظیم ملت ایران ایستادند

عضو هیئت عالی حل اختلاف قوای سه‌گانه گفت: مردم سیستان و بلوچستان امروز در کنار حرکت عظیم ملت ایران ایستادند تا به تمام اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب در تمام عرصه‌ها دست پیدا کنند.

وی افزود: کسانی که امروز راه تضعیف ملت اسلام را در اختلافات و نزاع‌های مذهبی، عقیدتی، فکری و سیاسی جستجو می‌کنند باید بدانند این راهپیمایی پیام روشنی برای دشمنان دارد و آن وحدت آحاد ملت ایران برای ایستادگی در مقابل تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمین است.

ابوترابی افزود: دشمنان اسلام جنایت‌هایی در کشور‌های همسایه ما در کشور عراق، سوریه، افغانستان و... مرتکب شدند و مسلمانان را گرفتار آشوب و خونریزی کردند.

وی گفت: آمریکا برای اینکه منطقه را ناامن و مسلمانان را تضعیف و به نوامیس آنان متعرض شود در سه کشور عراق، افغانستان و پاکستان بیش از چهار و نیم تریلیون هزینه کرده که نتیجه آن قتل عام بیش از ۳۷۰ هزار نفر در عراق و افغانستان است.

عضو هیئت عالی حل اختلاف قوای سه‌گانه  ادامه داد: امنیت امروز ایران دستاورد غیرت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

وی تصریح کرد:  آمریکا در افغانستان، عراق و پاکستان بیش از ۳۷۰ هزار نفر را قتل عام کرده و بیش از ۸۰۰ هزار نفر را به دلیل آوارگی و بیماری جان باختندکه این ارمغان آمریکا و متحدان آن برای مسلمانان منطقه است.

وی ادامه داد:  آن‌ها دلار‌های نفتی را به منطقه سرازیر می‌کنند تا بین مسلمانان اختلاف و شکاف ایجاد کنند و با کشتار و قتل عام راه را برای غارت ثروت‌ها هموار کنند.

۲۲ بهمن بیانگر حیات، نشاط، ایمان، وحدت، عزم و اراده استوار ملت بزرگ ایران برای پیمودن قله‌های اقتدار و عزت است که تنها در سایه وحدت و انسجام و امنیت و پیوند استوار امت با امام خویش می‌توان به همه آرمان‌ها و اهداف دست یافت.

 فقر را یک معضل اساسی جامعه است

ابوترابی افزود: برای مبارزه با فقر باید از سرمایه امنیت، اقتدارسیاسی، وحدت ملی و رهبری برای موفقیت در این عرصه ومبارزه با جنگ و بیکاری بهره گرفت.

عضو هیئت عالی حل اختلاف قوای سه‌گانه گفت:  انقلاب اسلامی مفتخر است که در سایه حضور باشکوه، عزت آفرین و اقتدار آفرین ملت ایران توانسته است در برابر استکبار جهانی، آمریکای جهان خوار و مزدوران آن بایستد و با این ایستادگی راه را برای خلق قدرت ملت بزرگ ایران هموار کند.

وی تصریح کرد:  موقعیت ژئواستراتژیک، ایفای نقش رهبری در خاورمیانه، قفقاز و آسیای میانه استفاده بهینه از قدرت و خلق قدرت برای ملت ایران و اسلام زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را بر آمریکا و متحدینش در تمامی عرصه‌های تقابل و رویارویی به وجود آورده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار