مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حضور پرشور و با شکوه مردم شیعه و سنی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد اتحاد مذاهب اسلامی را یک بار دیگر به نمایش گذاشت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام احمد حاتمیان  مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در اجتماع راهپیمایان شهرستان بندری چابهار اظهار داشت: حضور پرشور و با شکوه مردم شیعه و سنی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد اتحاد مذاهب اسلامی را یک بار دیگر به نمایش گذاشت.

حاتمیان ادامه داد: مردم ایران همیشه پشتیبان رهبری و نظام اسلامی هستند و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد همبستگی و اتحاد قشر‌های مختلف مردم است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته با توطئه‌های گوناگون دشمنان نظام مقابله کرده و همیشه در آزمون‌های مختلف سربلند و استوار بوده است.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مردم شیعه و سنی در استان‌ها و مناطق مختلف کشور همیشه با حضور منسجم خود در راهپیمایی‌ها نشان داده اند که مذاهب اسلامی متحد و یکدست هستند.

حاتمیان از حضور انقلابی مردم شیعه و سنی چابهار در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برای همیشه فریاد زده خواهد شد.

وی گفت: بیداری اسلامی یکی از مهمترین عوامل پیروزی ملت‌های مسلمان است.

 مردم دریادل، مومن و همیشه در صحنه سواحل چابهار و کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان امروز با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند و دشمنان را مایوس‌تر از گذشته کردند.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی  ۲۲ بهمن  در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.