امام جمعه خلخال گفت: مردم این شهر در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان شهید گمنام از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه خلخال امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام میهمان خلخال ساعت 10 صبح اول اسفند از مقابل بسیج سپاه ناحیه به طرف حوزه علمیه جعفریه این شهر برگزار و پیکر این شهید در محوطه حوزه علمیه به خاک سپرده خواهد شد.

وی با دعوت از مردم خلخال به شرکت در آئین تشییع شهید گمنام و میهمان این شهر گفت: مجلس بزرگداشت این شهید گرانقدر 16 ساله و بسیجی عملیات خیبر عصر روز سه شنبه از ساعت 16 تا 17/30 همزمان با مراسم گرامیداشت و عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد فاطمیه شهر خلخال برگزار می شود.

امام جمعه خلخال افزود: همچنین آئین شبی با شهدا قبل از مراسم تشییع در شب سی ام بهمن ماه از ساعت 20/30 در محل مصلای آیت الله خامنه ای برگزار خواهد شد.

وی گفت: بدلیل تقارن این مراسم با یادواره شهید خلبان پولاد داوودی احتمال تغییر زمان برگزاری یادواره که قبلا 30 بهمن ماه اعلام شده ،دور از انتظار نیست و تغییر در زمان برگزاری این مراسم به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال با قدردانی از حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این مراسم یکی از بی نظیرترین و دیدنی ترین راهپیمایی های مردم خلخال در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/ع

تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در خلخال


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.