مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر تاکسی آنلاین در کرمانشاه نداریم و لایحه راه اندازی شرکت‌های اینچنینی به شورای شهر ارسال شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه  با بیان اینکه تاکسی آنلاین دارای مجوز در کرمانشاه نداریم، گفت: لايحه ساماندهی فعالین تاکسی آنلاین در قالب شركت‌های تعاونی يا خصوصی را به شورای شهر ارسال كرده‌ایم كه در صورت تصويب آن، نسبت به اجرای آن و ساماندهی تاكسی‌های آنلاين اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: پس از تصويب لايحه تاكسی آنلاين توسط شورای شهر و طی مراحل قانونی، فراخوان لازم جهت دعوت از شركت‌های مجاز به عمل خواهد آمددر حال حاضر هيچ‌گونه مجوزی از سوی سازمان تاكسيرانی کرمانشاه جهت فعاليت تاكسی اينترنتی صادر نشده و فعاليت شركت‌های تاكسی اينترنتی فاقد مجوز غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده برخورد لازم صورت خواهد شد.

وی فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین را دارای مزایای بسیاری دانست و افزود: در دسترس بودن و نرخ كرايه پائين‌تر از مهمترین مزايای تاكسی اينترنتی است.

انتهای پیام/ز

 

در دسترس بودن و نرخ كرايه پائين‌تر از مهمترین مزايای تاكسی اينترنتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.